Sommarfest med Animero

, Kl. 21:20 |
Bilder från förra torsdagen då jag var hemma hos Josefin med praktiken! Hade superkul, käkade god mat och drack gott. Blev lite lek också vid matbordet innan jag behövde åka hemåt. Tar ju lite över 2 timmar hem för mig från Helsingborg där jag håller till i veckorna så man får ju anpassa sig lite tyvärr :) Det "roliga" med hemresan var dock att jag råkade somna på tåget, missar Lund, och hamnar i Malmö haha! Fy fan vilken tur att just det tåget inte åkte vidare över till Danmark, var ju trots allt ett Öresundståg haha... sen fick jag vänta på stationen där i Malmö i 45 minuter på nästa tåg (som var det sista hehe), sen åka till Hässleholm där jag fick byta till ersättningsbuss för tåg p.g.a. banarbete. Men men, var hemma vid lite över ett på natten ;)
 
 
 



Kom ihåg mig?