I find happiness in the simplest of things.

, Kl. 18:21 |
Började denna regniga dag med att stiga upp klockan nio efter cirka 4 timmars sömn. Åkte sedan in till stan vid tolk för att sälja en klänning och gå inom arbetsförmedlingen. "Tydligen" hade de skrivit fel datum till mig att skriva och skicka vidare till Försäkringskassan och "tydligen" var de ledsna över att detta hänt. Ändå lite siggig, får vänta ytterligare en månad till på pengar! Aja, gick och besökte värmen i 20 minuter efter det och var sedan inne på Scorett innan jag tog bussen hem. Bootsen jag skickat efter fanns inte i affären så det var ju tur jag skickade efter den istället :) Får hoppas de är snygga, passar, slittåliga och bekväma också då de kommer ;) Dessutom är min peplum topp från Nelly också påväg efter deras försening då de tydligen flyttat deras lager, yey! Får hålla tummarna att den också är fin osv ;)
 
Bor hos farmor och farfar också nu i några dagar så var hemma efter stan och hämtade de sista grejerna och sen har det blivit middag och lite Grey's precis!
 
Tog en powerwalk i skogen innan! Får väl se till och göra sånt dagligen så jag blir av med de 4 extra kilona jag lagt på mig sedan studenten haha, kläderna börjar spänna lite *host*
 



Kom ihåg mig?