Tisdag

, Kl. 16:31 |
Blev väckt av ett telefonsamtal från André vid tolv idag haha, det hjälpte lite bättre än väckarklockan faktiskt ;) Dock var jag så trött när det ringde så jag råkade klicka och sen när han ringde upp igen så tappade jag mobilen i ansiktet och sen trillade den ner vid mitt öra och när jag skulle ta upp den igen så klickade jag igen hahaha, sån klant jag är! Måste sett ganska kul ut om man smygfilmat det. Tog sedan en snabbdusch innan jag käkade frukost med mamma och snackade om killar osv. Nu har jag precis fixat klar mig också och kollat igenom facebook så ska ta itu med köket och sedan upp till farmor för att mosa, ja... MOSA, lök hehe. Mosade en själv med rivjärn i söndags men min hand luktar fortfarande lök helt ärligt och dessutom var det alldeles för jobbigt för ögonen så ska testa med farmors nya maskin hon har!
 
Hörs senare, ciiiiaaoooo :*
 
 
Hahaha en lite gammal bild med försök till "puppy-eyes"



Kom ihåg mig?