Jobbsökande

, Kl. 19:35 |
Suttit nu i en timme med att skriva i en jobbansökan till ett företag och när jag trycker på skicka så laggar allt och stängs ner... orkar inte! Denna dagen är inte bra någonstans, blö. Det stod att det bara fungerade att skicka ansökan med Internet Explorer vilket är väldigt trist då den webbläsaren verkligen inte är den bästa :/ Får se om det funkar senare ikväll istället för har redan försökt skriva om det men då laggade det när jag skulle skriva in mitt postnummer...
 
Blir sur...
 
madabouttea.se

Åhh så drygt! Känner igen det där lite. Innan idag satt jag och fixade med en bild i photoshop, plötsligt hängde sig datorn och hela skiten stängdes ner :O Så det var bara att börja om från början... DRYGT!

Svar: Riktigt drygt är det! Känner igen det där med photoshop också haha, lika frustrerande varje gång det händer... arghhh!
idawivel.blogg.se


madabouttea.se

Haha ja det är precis som om saker och ting bara måste hänga sig så fort man ska göra något XD haha





Kom ihåg mig?