Shopping från igår

, Kl. 15:35 |
Var verkligen en lång dag för mig igår! Gick upp klockan åtta, åkte hemifrån vid 10 och kom sen inte hem förrän lite över nio på kvällen! Började med att åka till Höör och sen tillbaka igen för att fixa lite saker med Tiddan. Efter det gick jag och åt lunch på Favoriten innan mitt möte på Kvarnen med en jobbcoach. Var lite annorlunda än jag trodde och innebär att vara där från 08.30-16.00 fyra dagar i veckan i sex veckor innan man trappar ner. Föreläsning på förmiddagen och jobbsök på eftermiddagen då man får varsin dator. Får hoppas det blir bra! När det väl var klart gick jag i affärer och letade lite men det jag fick med mig hem var det ni ser på bilderna! Testade den vita pennan på Ellen lite snabbt och slarvigt igår men den är helt klart godkänd enligt mig!! Mycket enklare än att sitta med en liten pensel haha. Får dock ta och göra det på mig själv en dag och sen lägga upp bilder :) Sen gick jag och solade för att sen ta bussen hem till farmor. Behövde hennes hjälp med att betala på asos för mitt verkade inte funka. Blev att vi gav oss på Paypal sen iaf så får hoppas det funkar nu, vill verkligen ha en klänning därifrån till nyår!
 
 
Sjukt dåligt photoshopat haha men träet i bakgrunden blev typ vitt nästan när jag tog bilden så mörkade ner det men ser ju skitfult ut i kanterna runt mössan... men men! 129;- från Åhléns
 



Kom ihåg mig?