Love isn't suppose to be easy, it's suppose to be worth it.

, Kl. 21:45 |
Ätit en jättegod måltid och sedan äppelkaka med vaniljvisp till efterrätt, mums! Har dessutom målat om mina naglar, använde en tjockare svart tejp över nageln för att få det så rakt som möjligt haha! Blir knepigt att sitta och försöka få det rakt för hand. Använde mig iaf utav den nya vita nagelpennan jag köpte! :) Torkar mycket fortare än vitt nagellack men behövs 2-3 lager för att det ska bli riktigt vitt men det är nästan bättre se tycker jag ;) Men nu blir det att titta klart på avsnittet av Private Practice som jag började på innan och sedan ta en dusch innan sängen ♥
 
Johanna

oh det där såg mycket gott ut :)

Svar: Det var det också!! :)
idawivel.blogg.se


Elfina ♥

weee va fräscha naglar!! sweet

Svar: Åh, tack så mycket! Tycker fransk manikyr är snyggast :D
idawivel.blogg.se





Kom ihåg mig?