Om Kempes 19-årsfirande + kornblå klänning!

, Kl. 18:16 |
Grymt bra kväll även igår!! Började kvällen med smörgåstårta hos Kempe med massa bra människor och efter det satte väl festen igång! Drack, fotade, filmade, skrattade, serious talks, utklädnader och allt annat möjligt knas ;) Vid elva stack väl jag, Sanna och Sandra till O'Learys för att festa vidare, stämningen drogs väl kanske ner en aning men med lite sång och sprit gick det vägen! De andra ramlade in i omgångar sen också haha och även lite Bromöllafolk kom, kul! :D

Var hemma vid halv tre kanske och somnade ganska kvickt! Vaknade dock vid halv åtta sen och kunde inte somna om så gick upp och åt en fet frukost innan jag gick och lade mig igen... sen vaknade jag 16.30 haha!!

Såhär såg jag ut igår... dåliga mobilbilder men det får la gå! Den nya klänningen från H&M iaf, gick på 149;-




Kom ihåg mig?