Failure does not come from falling down, it comes from not getting up.

, Kl. 00:51 |
Åkte iväg vid nio-tiden med Palle, Kempe och Fia till Vånga där det var fest hos Erik. Massa folk osv så det var väl helt okej. Var kanske inte så pepp dock haha och det dog ut ganska snabbt och sen blev det att vi fick sova där eftersom vi inte hade skjuts hem. Somnade i en tvåmannasoffa i några timmar iaf innan Fia väckte oss vid åtta för att vi skulle åka hem, halft självmord vafan ;)
 
Däckade i sängen när jag kom hem sen, skönt! Sov några timmar innan jag åkte hem till farmor för att äta frukost... MUMS!! Sen däckade jag några timmar till i hennes säng xD Väcktes sedan vid sex-tiden för att vi skulle åka iväg och köpa pizza eftersom jag var sugen på det. Sen satt vi nästan hela familjen Wivel i farmor och farfars uterum och mumsade på två enorma familjepizzor... helt sjukt så mycket mat! Blir att mumsa på det senare idag också :D Sen till efterätt gjorde vi någon choklad/gräddesås till gräddglass som min moster tipsat om, riktigt gott iaf!
 
Några bilder från festen. Dock blev de flesta bilderna tagna i bilen då vi skulle till Statoil en runda haha.
 
Efterrätten!!



Kom ihåg mig?