Dag 18 – Min bakgrund.

, Kl. 20:27 |
Okej, så här ser den ut! Söt klocka va?



HAHAHA nej, skämt å sido - här är lite om min bakgrund:

Jag är född i Kristianstad och växte upp i innerstan med mamma och pappa tills jag var tre år gammal. Efter det flyttade vi till vårt hus som vi fortfarande bor i lite utanför stan i en by som heter Vinnö. Vi har ingen affär men vi har en golfbana, två fotbollsplaner, bouleklubb och fem alpackor! Jag gick hos en dagmamma som hette Karin som var hemsk och verkligen ingen snäll människa tills jag började Färlövs skola när jag var sex år och då var även min lillasyster Ellen född. Jag lekte pussleken, plätt och massa andra såna lekar som småbarn gör. Efter ett tag blev jag äldre (då hade också min lillebror kommit till världen) och fick byta byggnad och då spelade vi "Kick i rutan", hoppade twist m.m. 

Jag blev sedan så gammal att jag nu istället skulle börja på Önnestads skola. Allt var nytt och spännande men också en aning läskigt på samma gång men jag kom till att trivas riktigt bra och de fyra åren på den skolan kom till att bli de bästa åren i mitt liv. Allt bus vi höll på med; pennkrig, galna gruppbilder, idrottsturneringar som vi ALLTID kom sist på, kondomer i taket, Olas mattelektioner, när Björn spelade gitarr på lektionerna, då Maria fullkomligt glömde bort att hon hade lektion med oss så hon åkte hem, när vi satt kvar efter skolan för att plugga, mina & Fias slagsmål och småbråk, all dans i klassrummet, Lelles & Davids damp på datorspel och massa annat. Verkligen en tid i livet jag kommer att minnas. 

Gick sedan ut 9:an 2009 med 280/320 i betyg för att sedan efter ett långt och härligt sommarlov med en solbränna från Spanien, börja John Bauergymnasiet i Hässleholm. Började även festa runt denna tiden faktiskt och nu får jag liksom inte nog, partypingla varje helg?! Nu går jag sista året där och det tar fortfarande 1,5 timme för att komma dit och 1,5 timme för att komma hem, precis som när jag började där för två år sedan. Jag trivs riktigt bra på även denna skola och har fått en hel del nya vänner! Praktiserar just nu också hos C4 Media vid Högskolan i Kristianstad och trivs redan efter bara två dagar där!

Ja... vet inte riktigt vad jag mer ska skriva så avslutar nog här ;)



Kom ihåg mig?