Dag 11 – Något jag alltid kommer minnas, livet ut.

, Kl. 16:34 |
Åh, det finns nog en hel del som jag kommer minnas för evigt, bra som dåligt.

Semestrar med familjen




Galna fester











Avslutningsdagen i 9:an


Då Victor Jönsson dog


Spänning i vardagen





Jag kommer inte heller att glömma de där dåliga tiderna i livet som när familjeband slits isär, då man inser att en vän inte är en vän och när det resulterar i förlorad vänskap, när någon nära dör (mormor, gammel mormor, gammelfarmor och djur) m.m. för det är sådant som också sätter sina spår, precis som allt det positiva.

"Never reject anybody in your life...
because good people give us happiness and bad people give us experience."
Theresé Adelman

S; jo precis, dock är min blogg jävligt färglös haha. Måste säga desamma hörrudu! :D





Kom ihåg mig?