Ämnesinlägg!

, Kl. 19:17 |

Hade tänkt köra ett "ämnesinlägg" per dag nu hela September månad, gjorde det för några månader sedan också men nu är det andra frågor. Kan bli ganska kul! :) Ska påbörja det första inlägget nu & så dyker det väl snart upp på bloggen.

 

Dag 1 – Vem är jag?

Dag 2 – Mina föräldrar.

Dag 3 – Mina syskon.

Dag 4  – Låten som får mig att må bra.

Dag 5 – Det jag verkligen saknar.

Dag 6 – Det här skrattar jag åt.

Dag 7 – Min hund.

Dag 8 – Min bästa vän.

Dag 9 – Kärlek.

Dag 10 – Detta hade jag på mig idag.

Dag 11 – Något jag alltid kommer minnas, livet ut.

Dag 12 – Mina drömmar.

Dag 13 – Det här älskar jag.

Dag 14 – Det här hatar jag.

Dag 15 – Mina rädslor.

Dag 16  – Vad jag gillar/ogillar med mig själv.

Dag 17 – Hur jag beter mig bland folk jag inte känner.

Dag 18 –  Min bakgrund.

Dag 19 –  En person som jag verkligen gillar.

Dag 20 –  Jag längtar efter.

Dag 21 – Favoritbilden just nu.

Dag 22 - En person som jag saknar just nu.

Dag 23 - Vad jag vill bli när jag blir stor.

Dag 24 - Mitt rum.

Dag 25 - Min högsta önskan.

Dag 26 - Det sämsta som hänt mig.

Dag 27 - En resa.

Dag 28 - Vad jag aldrig hade kunnat göra.

Dag 29 - Det jag senast köpte.

Dag 30 - Något som får mig irriterad.




Kom ihåg mig?