Godmorgon?

, Kl. 06:30 |
Blir att dra till praktiken idag, är dock äckligt trött! Har inte riktigt kunnat sova och sen väcktes jag av en otroligt läskig dröm. Tycker jag drömmer ganska mycket mardrömmar nu för tiden och jag gillar det inte.

Denna gången drömde jag att jag stod ensam vid en busshållsplats när det var mörkt och så kom det en kille på cykel, det sjuka var att jag kände igen killen också, och sen kom han fram till mig och försökte räcka mig en 20-lapp. Jag tog emot den för han verkade inte helt frisk och sen fick jag en äcklig ilning genom kroppen och kände liksom att "detta är inte bra" så jag gick sakta iväg och sen släppte jag 20-lappen och började springa. Han följde efter och sådär krypande och lugnt vilket skapade en väldigt stort obehag. Sprang in på en gata med massa hus och ropade "Hjälp" och "Våldtäckt" för jag tänkte att det han var ute efter. Sen någonstans där när han bara kom nämre och nämre inpå mig så vaknade. Sekunden efter ringde alarmet, kul.




Kom ihåg mig?