I've got the pussy so I make the rules

, Kl. 16:57 |
Blev ändrade planer igår! Blev bjuden på fest i Råby utanför Bromölla så jag dissade Bine och stack dit istället haha! Hade trevliiiigt även om det blev lite missöden som vanligt, men jag tackar Karlsson för festen! :) Har lite bilder i mobilen som jag ska försöka få in på datorn sen. Har ingen sladd till min mobil så får skicka över bilderna till syrrans mobil för att lägga in & just nu är hon på konfirmation eller vad det nu var... Får se när de andra bilderna läggs upp på facebook också, kan väl slänga upp några av dem också här på bloggen.

Nu stinker jag bara sprit så hade tänkt hoppa in duschen och bli ren igen! Vaknade upp jävligt bakis med Kim & Robin och sen efter att Pierre lekt klart med mina kläder så gick vi runder i byn, Kim käkade hela tiden och vi hämtade även upp Björn en runda. Nice väder är det också ju, får väl lägga mig och sola lite imorgon :D



Kom ihåg mig?