Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

, Kl. 11:31 |

Jag litar alltid för mycket på folk, jag vill alltid tro det bästa men det önskar jag att jag inte gjorde. Besvikelsen kommer ändå någon gång. Jag har även en tendens till att hoppas på för mycket & när det sedan inte blir som jag ville så blir jag även då besviken. Det är bättre att inte ha förstora förhoppningar har jag märkt.

Sen finns det ju lite mer konstiga vanor jag har. T.ex. om jag ser att jag har fått smuts under nageln eller något sådant så stannar min värld totalt. Om jag går, då stannar jag och ger nageln 100% uppmärksamhet. Om någon pratar med mig så hör jag ingenting utan jag lyssnar först när jag har fixat nageln, löjligt kanske men det har alltid varit så hahaha.

När jag precis har duschat & ska borsta håret så sätter jag alltid på kranen & låter vattnet gå medans jag borstar haha. Lite onödigt? Jo... och dessutom är det ju bara slöseri med vatten!

Jag är dessutom väldigt svag för allt som är onyttigt & får jag tag på t.ex. en chipspåse så kränger jag upp den tills det bara finns små små smulor längst ner på botten. Dagen efter får jag sedan ångest och börjar äta nyttigt för att sedan några dagar senare hamna med huvudet nerkört i en chipspåse ännu en gång...

Ja, jag kommer inte på så mycket mer just nu! Nu ska jag upp & äta frukost, godis kan jag inte leva på ju...




Kom ihåg mig?