Städkärring & skojsiga saker

, Kl. 21:32 |
Herreguuud vad jag har städat! Har hållt på av och till i 4 timmar haha! Dammsugat, dammat, skurat, putsat speglar, sorterad & slängt en massa m.m. Här kommer lite bilder:











Hittade lite skojiga grejer när jag rensade också:

Min kompis Julia Fuentes gjorde denna "roliga" lapp när vi var yngre... kanske i 7:an/8:an något?


Hahaha! Jag, Fia, Mimmi & Jossan skrev ner vilka betyg vi trodde att vi skulle få i de olika ämnena då vi precis slutat 7:an och till hösten skulle börja 8:an och för första gången få våra arbeten m.m. betygsatta! Ganska gulligt ;) Mitt i natten var det tydligen också som ni ser!


Hittade en übersöt bild på min lillebror och King Kong, farmors förrförra hund & min bästa vän! Den mest underbara hund som funnits, stannade hemma en vecka från skolan efter att han blivit nersvöd och grät ännu längre! ♥ Hittade dessutom gamla skolfoton på mig från 9:an tror jag... mycket rouge eller?!


Och sist men inte minst hittade jag ett gaaaaaaaaaammmmmaaaaaallllllttttt foto från en julavslutning, tror detta är i 3:an eller 4:an!





Kom ihåg mig?