Gårdagen

, Kl. 13:42 |
Hade en riktigt bra kväll igår! Förfestade på challan med Bine & alla hennes killkompisar haha. Lite pyramiden och sånt men jag måste säga att killarna var klena... :$ Drog vidare in till Tivoliparken sen & lullade runder och träffade en hel del vänner man inte sett på ett bra tag, bl.a. min Macke! :'D Mötte upp Fille, MarQs & Kevin från tåget sen också. Var överallt och ingenstans kändes det som & sedan efter lite fyllekäk på Burger King så blev det vidare på efterfest hos Rebecka! Sov sedan hos Love.

Blev väckt av att hans tvillingsyrra stod och stirrade på mig hahaha, sjukt läskigt! Sen tog hon ut mig på varsin kopp kaffe på balkongen där hon snackade om sin galna kväll + allt annat mellan himmel och jord!

Kom hem för några timmar sedan och har hunnit äta, duscha & kolla facebook haha ;) Nu ska jag "rusta" upp mig lite och sedan hjälpa till här hemma! Tror jag ska gå och lägga mig liten stund sen, hade varit skönt! Hoppas att ni också hade en bra kväll & grattis till alla studenter! :D






Kom ihåg mig?