Faildag

, Kl. 21:11 |
Gick upp klockan åtta imorse, aaaastrött men ringde i alla fall och väckte Bine och sedan gav vi oss iväg mot stan. Hon käkade frukost och jag drack mitt morgonkaffe. Efter det satte vi oss på Åhusbussen för att åka till stranden. Satt och snackade och lite sånt, Bine sa lite då och då "Varför åker bussen denna vägen?" och efter ett tag tittade vi ut på skyltarna när vi båda tyckte att det inte RIKTIGT kändes helt rätt och fick se att vi var i Yngsjö. Vi hade alltså tagit en buss som INTE stannade vid Åhusbryggan... i alla fall så hoppade av och skrattade en del åt oss själva och gick till busshållsplatsen och kollade upp tiderna därifrån. Om 40 minter, jaha tänkte vi. Varmt som fan var det så vi bredde ut våra handdukar på asfalten, smorde in oss lite och sen lade vi oss och solade medans en massa bilar susade förbi hahaha!

Efter 40 minter kom bussen och vi åkte till Åhus igen, hoppade av och väntade på en buss till Åhusbryggan. Vi var framme 1,5 h senare än planerat men när vi äntligen var framme så mötte vi Sanna och gick och bredde ut oss på stranden! :D Har legat där hela dagen och fått en hel del färg, bränt mig lite på vissa ställen men det lägger nog sig under natten skulle jag tro.

I kväll blir det nattbad i Hanaskog men det blir dock inget Bakken imorgon då pappa fått in akut till sjukhuset med sin rygg idag så han måste ta det lugnt några dagar. Istället åker vi till Helsingör och strosar runt och sedan blir det Depå på kvällen! :)

Jag & Bine i Yngsjö!


Sanna i sin nya snygga bikini på beachen i Åhus!

Bine & Sanna (Sannas bilder!)

Bine & Emil!


Sexig_brud93!



Kom ihåg mig?