naked girl and other drawings

, Kl. 20:17 |
Hittade precis mina gamla målningar från 9:an haha! Var faktiskt lite kul att kolla igenom det & bestämde mig för att visa upp några teckningar här i bloggen :)

- Alla fick i uppgift att rita en naken tjej & såhär blev min. Kommer ihåg att jag blev lite småmobbad för att jag gjorde så stort mellanrum mellan benen på henne haha och nu när jag ser tillbaka så förstår jag lite vad de menade ;) men men, hon får ha chickenlegs!



- Kommer inte riktigt ihåg uppgiften men här har jag i alla fall målat av ett av The Killers albumomslag. Är faktiskt riktigt nöjd med denna!!


- Detaljer!


- Uppgift: Att måla av tre målningar från en känd person. Jag fick Johannes Vermeer.


- Flickan med pärlörhänget!


- Detaljer!


- Girl with red hat


- Detaljer!


- Ingen aning om vad denna målning heter haha.


- Detaljer!


- Bara två random bilder jag ritade av!


Alla teckningar är målade med vattenfärg (förutom de två sista).
Terese

fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?





Kom ihåg mig?