Mozarella/kalkon

, Kl. 17:41 |
Kom hem strax efter tre från stan. Gick bra hos banken och har flyttat och säkrat lite fonder osv, snackade om Bank ID, Swish osv också :) Väldigt trevlig man jag snackade med så det flöt på bra och fick lära mig mycket! Lunchade sedan på stan med André & Viktor, hans kompis. Blev sallad för oss alla på Nostalgia Coffehouse, ett ställe jag inte varit på innan men det var väldigt mysigt. Provade sedan underkläder på H&M för att förbränna tiden innan UM, hittade en som verkligen var PERFEKT så den måste jag köpa när jag får pengar igen haha. Svårt att hitta BH:ar som sitter bra tycker jag, jag kan t.ex. inte ha balconette-bh:ar och många av dem är ju sååå fina! Men som sagt, den jag provade idag måste köpas sen! ♥ Men nu längtar jag mest till imorgon, då blir det en heldag på IKEA med André, hans pappa & sambo plus Simona :D
 
Blev mozarella/kalkonsallad för min del!
 
 



Kom ihåg mig?