La Roche Posay

, Kl. 21:00 |
 
Hade aldrig hört talas om detta märket innan jag för några veckor sedan googlade på handkrämer som fått bäst i test. Då hittade jag deras "Lipikar Xerand Hand Repair Cream" som fått 5/6 i betyg som jag slog till på & gud vilken skillnad den har gjort! Har alltid haft torr hud och på vintern är det som värst, då kan det börja spricka och blöda på huden vilket är ganska obehagligt så jag måste alltid vara noga med att återfukta. Dock har jag alltid kört på billiga märken som oftast bara lägger sig som en hinna på huden eller bara hjälper för stunden. Men efter att ha använt denna nu i två-tre veckor så har jag fått mycket finare och mjukare händer!
 
Beställde även hem deras "Lipikar Dusch- och badolja" och "Lipikar Bodylotion" nu i helgen efter att ha läst mycket gott om båda produkterna. Dusch- och badoljan har även fått högsta betyg av Expressen. Ska bli så spännande att testa! Återkommer med en recension lite längre fram sen.
 
 
 

"La Roche-Posay har varit experter på vård till känslig hud sedan 1928. Alla produkter tas fram i samarbete med hudläkare mot bakgrund av deras behov och önskningar. La Roche-Posay hudvård är baserat på det thermalska källvattnet från La Roche-Posay, en källa i den lilla byn La Roche-Posay i Frankrike. De aktiva ingredienserna i produkterna är kombinerade för att skapa effektiva produkter med behagliga konsistenser som samtidigt är skonsamma mot huden. La Roche-Posay finns bara på apotek."



Kom ihåg mig?