MY NEW BABY

, Kl. 20:00 |
 
Som jag letat efter en snygg väska i äkta skinn med silverdetaljer! Alla snygga har nästan alltid guld eller så är dom alldeles för dyra.
 
Var först ute efter modellen "Sutton" och hittade den i Medium med silverdetaljer men jag väntade dock förlänge med att beställa så den tog slut - typiskt mig. Men nu i veckan var jag inne på Best of Brands i Stockholm och där hade dom några modeller med silver, dock inte "Sutton" men dom hade denna "Jet Set Travel Large E/W Tote" som tydligen är en ganska ny modell? Testade i alla fall den och gick sedan iväg för att fundera. Kunde dock inte sluta tänka på den så var tvungen att gå tillbaka lite senare och då kändes den ÄNNU bättre så det blev ett köp.
 
Hur nöjd som helst och vilken skillnad det är på denna och den andra från Accent jag haft innan. Den var i fuskläder och den hade redan börjat flagna efter mindre än ett år, denna kommer ju hålla många år!! ♥
 
HÄR går den att köpa



Kom ihåg mig?