IKEA

, Kl. 13:59 |
Var på IKEA igår med André, hans pappa, Ingela, Simona, Sara och lilla Nelly. Simona köpte på sig ännu mer till sin lägenhet medans jag och André gick och tittade/funderade på möbler osv till hans lägenhet som han skrev kontrakt på i torsdags :D Fick mycket tips och idéer så det ska nog bli bra :) Blir väl en/två omgånger upp till Älmhult igen sen när det närmar sig. Åkte sedan efteråt hem till Simonas lägenhet i stan för att lasta av allt innan vi körde hem igen. Blev sen gyrossallad osv till kvällsmiddag innan jag somnade, helt sluuuut var jag haha! Lite pinsamt att lägga sig innan 10 på kvällen en fredag ;) Men är så mycket i mitt huvud och liv just nu så har inte hunnit koppla av riktigt, behöver verkligen sova ut ordentligt nu inatt. Men men, kom iaf hem för någon timme sen kanske efter vi varit och beställt soffa och säng till André på jysk. Provsatt & provlåg osv och det kändes bra för båda, blev väldigt bra pris dessutom - bra med rea ;)
 
Skaffade mig bl.a. en schyggt hylla (hehe) :$
 



Kom ihåg mig?