Shopping

, Kl. 20:12 |
Varit hemma en stund nu. Varit en bra dag och alla fick hem lite nytt och fint :) Har lite ont i fötterna nu dock efter en heldag haha men vad gör man inte för shopping? ;) 
 
Denna toppen köpte jag inne på Vero Moda & Emma köpte likadan fast i vit. Suuuuuperfin och kommer bli läcker när man fått en fin bränna också, får jobba med den!
 
 
Denna kjolen beställde jag från H&M i februari från deras hemsida men den har blivit försenad nu kanske fyra gånger och beräknas just nu komma till mig den sista juni haha... riktigt trött på det! Men hittade den på H&M nu iaf, provade den, blev glad över att den satt bra osv, köpte den! Sååå enkelt, måste bara avbeställa den andra!!
 
 
Fint arband från New Yorker :)
 
 
Hämtade ut min väska från Zara som sagt, supernöjd! Denna kommer jag få på min 20-årsdag nästa lördag!
 



Kom ihåg mig?