Massa fint

, Kl. 22:58 |
Försökt ta bilder på allt nytt och fint men blev bara massa fula, smuliga bilder med kass färg osv. Gav upp lite helt enkelt och letade upp bilderna på nätet istället. Gick ju lika bra det eller hur? Och bilderna är hundra gånger finare haha...
 
Den första klänningen köpte jag från ONLY på Väla Köpcentrum med Emme i torsdags, den rosa och svarta klänningen fick jag hem från H&M samma dag. Den grå peplumklänningen från Bik Bok ska jag få i 20-årspresent av mamma. Det fina armbandet (som glittrar fint i verkligheten) köpte jag inne på Ur&Penn i fredags med Mimmi och Tobbe! Jeansen fyndade jag samma dag och är så glad över dem!! Fanns dock inte kvar på hemsidan längre så fick bli mina egna bilder här! Dock var det nästan de enda bilderna som blev hyfsade haha...
 
Fick även hem mina fina örhängen från Nelly.com och de var såååå fina! Precis som på bilderna :)
 



Kom ihåg mig?