Bra helg trots stukad fot!

, Kl. 20:02 |

Blev förfest hos Albert i lördags i stan. Massa drickaspel innan vi drog ut och in på Hessle där Micke bjöd på shots innan vi vinglade vidare mot Grand. Dansade hit och dit och hade skitkul, dock blev det så att jag trillade och föll så jag stukade foten... igen! Andra gången nu detta året haha, och denna gång hade jag inte ens klackar utan converse vilket är trist. Värre nu också än förra gången, nu SYNS det riktigt mycket! (Dock svårt att få en bra bild på det, ser värre ut irl än på bilden jag la upp!) Stor svullnad och blödning inuti, behöver jag säga att det gör svinont att gå och att jag ser ut som ett mongo? På Grand fick jag iaf sitta på Kempes rygg ett tag haha! Tills jag nästan kvävde henne... inte lätt att höra hennes rop på hjälp när musiken är så hög och jag är halvt döv haha! Men förutom lite missöden så var det en jäkligt rolig kväll, bra helg!! 

 




Kom ihåg mig?