Söndag

, Kl. 13:09 |

Kom precis hem från André! Har varit där sen i fredags då vi behövde ta igen lite tid med varandra då vi knappt ser varandra då massa kommer emellan just nu. Var iaf på överraskningsfest i fredags. Hans kusin Sandra hade varit borta i Thailand i över en månad med några vänner och hade nu kommit hem. Vi samlades först hos Ida & Philip där vi förfestade lite och sen gick vi alla (typ 30 pers haha) bort till Amanda där Sandra och de andra befann sig! :)

Sen igår tog vi bara det lugnt och tittade på film och åt massa. Är även helt förvånad över att jag vaknade innan klockan tio och var helt pigg och kände mig inte bakis det minsta trots att jag druckit en hel del haha, men skönt var det! Men ja, nu är jag hemma igen och hade bara tänkt ta det lugnt idag också. Imorgon blir det tillbaka till Helsingborg och Animero :)

Två bilder blev tagna på festen!




Kom ihåg mig?