Bilder från senaste veckan

, Kl. 15:00 |
 
1. Tårtan på Ellens kalas / 2. Jag var glad över att börja titta på Gossip Girl! (Är inne på andra säsongen nu!) / 3. Smygfotade Ellen när vi satt och åt middag / 4. Müsli ♥ / 5. Jag valde att locka mitt hår innan fest i fredags! Blev väl ganska bra tycker jag! / 6,7,8 och 9. Några bilder från förfesten innan Bånken hemma hos Kempe i fredags. Hade superkul som vanligt men sen när vi skulle gå ut så glömde jag bort att det fanns trappsteg i trappan eller något så jag och mina höga klackar trampade konstigt så jag stukade foten hahaha, aj! Fick halta resten av kvällen, först idag den nääästan känns återställd! / 10. Brände benet med locktången hehe, ooops! 11. På praktiken i måndags, väääldigt fokuserade 12. Havregrynsgröt med mjölk och äpplebitar fick bli måndagens middag 13. Färgade håret lite rött på Ellen igår! Blev bra men såg ganska räligt ut under tiden haha...



Kom ihåg mig?