Update + mobilskal

, Kl. 16:52 |
Blev en mysig lördag igår! Vaknade halv tre på dagen ungefär (haha måste vända tillbaka på dygnet...) och sen bestämdes det vid fyra-tiden att André skulle komma hit. Är ganska trött på alkohol och fest just nu så behövde en lugn och vit helg! Vi åt i alla fall varmröktlax med nypotatis, sås och maaaassa grönsaker osv! Helt galet gott var det :D Sen efter det samlades vi alla i soffan och tittade på den nya Bondfilmen "Skyfall" och den var väl helt klart godkänd även om action inte är min favoritgenre ;) Efter det gick de andra och la sig och jag & André tittade vidare på film på mitt rum och då blev det "Project X". Haha snacka om att man blev lite festsugen då! Kanske lite väl mycket fest men såg ändå ganska lockande ut!
 
Idag gick vi sen upp vid 10-11-tiden tror jag? Käkat frukost och sen skulle pappa och André kolla på skidor en stund. Sen blev det lite duschande innan jag lagade äggröra med bacon med massa grönsaker till mamma och André innan han skulle hem.
 
Precis suttit och beställt hem mobilskal nu! :D Hittade några fina på fyndiq.se! Kände att jag behöver några vanliga också och sen går inte mobilplånboken ner i min mobilficka som man kan ha runt halsen... men detta blir nog bra!
 



Kom ihåg mig?