Nyårslöften!

, Kl. 22:36 |
 
1. Klarar inte av att gå i klackar utan remmar haha men finns sååå fina pumps så måste bara ge mig på att lära mig! I alla fall prova på ett par lågklackade pumps och se hur det går! Har alltid känt att foten hoppar ut vilket inte är något jag tycker om men nu har jag ett år på mig att lära mig! ;)
 
2. Har fått nog av falska vänner från förra året som bara slukar energi från en genom att vara negativa och egoistiska! Jag vill ha vänner som kan vara glada för andra och känner livslust! Känns skönt att börja året utan sånt i alla fall, gäller bara att fortsätta så också - känner man att personkemin inte stämmer med någon så är det lika bra att dra sig undan för man kommer bara att må dåligt av det till slut!
 
3. Känner att eftersom jag har så känslig mage och brukar vräka i mig massa chips, popcorn osv så är det dags att dra ner på det! Skulle nog aldrig klara mig utan det för det hör ändå till på något vis, man måste få gotta sig ibland, men att dra ner på det kan vara en bra idé faktiskt!
 
4. HATAR verkligen att svettas och tycker inte om idrott av andra anledningar heller men sen började jag & mamma snacka om vattengympa som ett alternativ till träning och det kan nog passa mig bra! Slipper svettas och blir samtidigt sval och sen blir det dessutom minimal belastning på muskler och leder, toppen!
 
 
Ja, det var mina fyra små "mål" med detta året... nu är det bara att fullfölja dem! ;)



Kom ihåg mig?