Nyår 2012-2013

, Kl. 19:31 |
Så, nu har jag äntligen fått in bilderna i datorn och upp här! Riktigt kul hade vi iaf. Började med att jag, André och Ellen käkade lite mat hemma innan vi tog bussen till stan och sedan tåget till Sölvesborg. Vi gick sen hem till Amanda där de var helt inne i "Med andra ord" men sen en stund efter blev det lekar för fulla muggar och sen ramlade det in fler och fler. Ellen fick dock åka hem sen så hon firade tyvärr nyår i bilen haha!! Men vi gick ut från lägenheten då det började närma sig tolvslaget och där var en massa människor. André och Jens sprutade ner oss lite med champagne vilket kanske inte var så kul men det började ändå duggregna sen få fick ju en dusch ändå ;) Sen fick jag ju som sagt en smäll på benet när det blev lite bråk en stund efter och på efterfesten skulle André tvunget sitta och peta på det så kan fick lite smällar! :( Tror hans pappa kom lite i två sen men varför vi bestämde oss för att dra hem minns jag inte riktigt men iaf så skulle vi laga makaroner och nudlar när vi kom hem och klantskallen tappar nudlar på golvet så det spricker och sprider sig över hela köket!! Men gott blev det och sen somnade vi en stund där efter. Vaknade dock upp några timmar efter och ser att han ligger på en madrass på golvet och jag ligger själv i sängen haha, galet...
 



Kom ihåg mig?