Mot Helsingborg

, Kl. 08:56 |

Långkallingar, strumpbyxor, tjockstrumpor, fodrade skor, jacka, mössa, halsduk och väntar! Börjar tröttna lite snart haha, kalltttttttt...

Sitter nu på tåget mot Helsingborg! Som jag skrev igår så är det typ totalstopp på hela Malmösträckan och alla tåg är försenade! Jag satt först på ett tåg i stan men sen sa de att det skulle gå till Karlshamn så bytte till Malmötåget (som stod på samma spår...) men det blev sen försenat med 26 minuter så jag blev lite trött på allt där en stund! Hade dock världens tur och gick in på Skånetrafikens app och såg att det gick ett direkttåg till Helsingborg en minut senare så sprang ut och hoppade in i det! Varför har jag inte sett det tåget innan?! Det är ju det jag brukar byta till i Hässleholm haha... så typiskt mig!




Kom ihåg mig?