Minusgrader

, Kl. 08:52 |
Idag är det inte lite kallt!! Hyyy, tur långkallingar finns för annars hade jag blivit en levande isbit haha. 
 
Tänkte uppdatera lite om min otursdrabbade dag igår! Hade gått upp, duschat och fixat mig innan bussen och skulle samla ihop allt jag skulle ha med mig. Men då hittar jag inte mitt busskort, det jag precis köpt för 1150;-, så fick lite smått panik!! Letade överallt men hittade inte det, ringde till bussbolagen men de hade inte fått in något! Så kunde såklart inte åka till praktiken som planerat. Ringde dock farmor och hon var snäll och lånade mig pengar till ett nytt så får jag avbetala henne. Har precis fixat ett nytt i stan innan tåget och registrerat det som jag fick reda på att man kan göra igår när jag ringde runt. Då kan jag spärra det om det skulle komma bort igen och få ett nytt kort med samma summa som jag blivit av med! Hade ingen aning om att man kunde det så alla som har dyra busskort rekommenderar jag att göra det! Man gör det på "Mina sidor" på skanetrafiken.se
 



Kom ihåg mig?