Bowling, vin och spelkväll

, Kl. 20:38 |
Hade en trevlig lördag igår! Hade först "lyxlördag" hos André med hans pappa och Simona. Vi åt lövbiff, palsternack-strips, sallad & sånt gott! Tror faktiskt inte att jag ätit lövbiff innan? Gott iaf! Sen stack jag & André iväg till bowlingen där vi mötte Adam och Jon för att spela discobowling en timme. Mycket kul och jag ledde hela första rundan ;) dock gick nästan alla om mig sen och André blev vinnaren!
 
Blev sen bjudna på vin & spelkväll av Sandra så det blev en par-kväll hos Jennie i Ivetofta där vi spelade "Med andra ord" och "Upp till bevis". Riktigt kul, alltid roligt med sällskapsspel! Fick sedan skjuts hem av Niklasson. Har mest sovit och myst den lilla stunden vi fick innan jag skulle hem och han på möte. Nu kan vi inte träffas på en vecka p.g.a. min praktik så nu blir det som i början och största delen av vårt förhållande att vi får ses på helgerna. Tror vi blivit lite bortskämda nu över julledigheterna haha ♥
 
Nej nu ska jag kolla på det sista avsnittet av Private Practice på ett tag, har inte hittat avsnitt från säsong 6 tyvärr, och äta cheddar popcorn, muuuummmmsssss!
 


 



Kom ihåg mig?