Alla hjärtans dag!

, Kl. 08:35 |

Torsdag, alla hjärtans dag & min systers födelsedag! Var uppe tidigt för att gratta henne på sängen med familjen och sen gick jag och lade mig en stund igen haha. Sitter på tåget till Helsingborg just nu och mumsar på mina frukostmackor och efter det ska jag äta mitt chokladhjärta som de delade ut på stationen ;)

Uppdate om de andra dagarna:
Måndag: Kunde inte sova på natten så var helt död i kroppen hela dagen och gick sen och lade mig halv nio på kvällen, och det behövdes minsann!
Tisdag: Var på praktiken och designade.
Igår: Var hemma eftersom jag skulle till min slutkontroll hos tandregleringen. Gick bra förutom att de vill kräva mig på massa pengar för att få en ny tråd bak tänderna i överkäken, ska kolla upp mer om det nu idag!!

 




Kom ihåg mig?