<3

, Kl. 16:38 |
Var en jättebra dag på praktiken igår, fick klart en ny design och blev mycket nöjd över den faktiskt. Åkte sedan hem till Kristianstad igen och på stationen mötte jag upp min fina pojkvän för att ta bussen hem med honom. Firade syster med massa god mat bestående av kyckling med ädelostsås, potatisgratäng och en härlig sallad till huvudrätt och kladdkakstårta med jordgubbsmousse och färska jordgubbar till efterrätt sen, mums! Satt även uppe och snackade massa innan jag & André til slut gick och lade oss.
 
Vaknade sedan vid sju ungefär och låg och mös (myste?) en stund innan jag gick upp och satte på kaffe till honom. Han åkte sedan till skolan vid åtta och sen gick jag och lade mig igen för att sova några timmar till. Har sedan städat rummet, duschat och ringt lite viktiga samtal idag & nu ska jag fortsätta mitt Grey's Anatomy-tittande en stund till med en kopp kaffe!
 
Fick detta jättefina, vackra halsband av honom i alla hjärtansdag-present!!
 



Kom ihåg mig?