En dag back

, Kl. 19:42 |
Nästan en vecka har gått sen jag kom tillbaka till Animero från mitt sommaruppehåll! Går bra och kul att vara tillbaka. Ännu roligare kommer det nog bli imorgon för då ska vi ha Kick-Off med segling till Ven där vi ska övernatta i stugor över natten! Ska bli spännande att segla, aldrig gjort det innan haha. Får ta och packa nu också så jag får med mig allt :) En liten kul grej är dock att jag gått runt hela dagen och trott det varit onsdag... och jag skulle sova hos min faster i Malmö natten innan haha så när de andra på praktiken började snacka om "imorgon" så ställde jag frågan; "Är det torsdag idag?!" ...oj liksom! Så fel det kan bli ;) Men behövde inte vara med på konferensmötet på morgonen så kommer då vi ska åka istället. Går nämligen inga bussar/tåg så jag är framme i Helsingborg vid åtta på morgonen :)
 

Nej nu får jag börja fixa massa! Var inte hemma förrän vid sju nu ikväll eftersom mitt första tåg var försenat i 20 min vilket gjorde att jag missade mitt andra tåg (som dessutom också var försenat) med 2 ynka minuter som i sin tur resulterade i 50 minuters väntetid på nästa i Lund som var lagom drygt! Längtar tills den 8 September eller när det nu var som direkttåget skulle börja gå igen...

 




Kom ihåg mig?