Sen update

, Kl. 20:51 |
Okej... nu har jag inte bloggat på överdrivet länge! Har inte haft lust helt enkelt och även varit lite deprimerad över att bara gå hemma utan rutiner. Har hittat på en del iaf så som att gå på stan, umgåtts, varit på möten lite överallt, firat med ostbricka och vin med André, myst till det med Grey's Anatomy som jag börjat se om från början, lagat mat och annat som en riktig hemmafru, festat lite osv. Idag har jag även upptäckt en ny webshop på nätet som jag blev helt förälskad i ♥ bara en massa Ida-kläder och det stora pluset var prisena, helt galet billigt! Nu är det bara att vänta in pengarna sen vet jag vad jag ska göra haha ;)
 
På tal om annat så vill jag ha en ny webbdesign också, nuuuu-nu-nuu! Måste ta tag i det... och körkort... osv! Ja, tur jag har lite ledighet ändå kanske? Nej, nu orkar jag inte skriva mer utan måste upp och hämta in papegojan i uterummet, puss på er så lovar jag att ta tag i bloggandet också! ♥
 
Slänger upp lite bilder från min Instagram, där heter jag idawivel
 




Kom ihåg mig?