Want my money

, Kl. 20:57 |
Suttit och kollat igenom massa shoppingsidor nu ikväll och tror jag har bestämt mig för vilken klänning jag ska klicka hem som nyårsklänning! Dock såg jag att den tog slut i XS men det är en modell som borde funka lika bra i S också så det får nog bli så! Blev försening med utbetalningen av mina pengar så de ska komma in på kontot nu på onsdag så hoppas verkligen det!! Har lite avbetalningar till mamma och behöver även köpa lite nytt. (Det är ganska dumt att man ska behöva vänta 4 månader innan man får pengar då man gått med i arbetsförmedlingen... är tacksam för pengarna jag fick då jag tog studenten för annars vet jag inte hur jag skulle klarat mig!) Dessutom har jag börjar fundera på julklappar osv också, hittat en del jag ska köpa ;)
 
Fick bli detta till kvällsmat, orkade inte göra något annat!
Gott var det i alla fall & nu sitter jag och knaprar på mina rostade majskorn hehe ;) MUMS!
 



Kom ihåg mig?