Vill bli frisk...

, Kl. 14:15 |
God eftermiddag! Sovit hyfsat skönt i natt trots för kylningen och det faktum att jag knappt kan andas och då jag ligger ner blir bara hostan värre trots hostdämpande så jag hostar ännu mer och sen blir jag så utmattad att jag somnar. Åh, hatar att vara sjuk!! Vill bara bli frisk på ett kick nu så jag slipper missa Tiddans lilla festlighet i helgen men tyvärr får jag hoppa över det och istället ruttna bort hemma :( Dock känner jag mig liiiite bättre i kroppen idag iaf, eller försöker jag väl bara inbilla mig själv det genom att ta en morgondusch och sedan ta på mig riktiga kläder istället för myskläder hehe. Man känner sig iaf lite mindre sjuk då!
 
Hoppas att ni mår och har det bättre än mig iaf ;) Kram på er! ♥
Bjuder på en nyduschat egobild dessutom haha!
 



Kom ihåg mig?