Låååång dag

, Kl. 21:54 |
Godkväll bloggen! Ledsen för taskig uppdatering idag men har helt enkelt inte haft tid till det. Gick upp lite i tolv på dagen för att sätta mig i köket och käka frukost. En stund senare kommer mamma hem från jobbet och efter det ringer Ellen. Satt och snackade i telefon med henne i nästan två timmar haha och i slutet av det så ropar mamma ner mig till källaren där hon sitter vid datorn för att jag ska vara smakråd till några tunikor hon ville beställa. Avslutade mitt samtal med Ellen ganska snabbt efter det och sedan blev jag fast med mamma framför datorn för att gå igenom nästan vartenda webbshop hundra gånger om och det slutade med att hon inte beställde något alls! Då hade vi suttit där i ungefär fyra timmar, jag skojar inte!! Men det var inte nog där utan efter det fick jag följa med henne upp för att hon skulle prova VARTENDA klädesplagg hon hade i garderoben haha... usch, tog lite på krafterna ändå och har inte hunnit med något av det jag planerat att göra idag för när hon hade provat klart sina kläder blev det middag och efter det har jag legat i sängen och snackat med André om lite allt möjligt! Får ta storstädning osv imorgon istället ;)
 
Min frukost jag fotade i morse hehe, nomnom!
 



Kom ihåg mig?