Dag 9 - En vän jag haft sen första klass

, Kl. 16:00 |
Får säga Mimmi här då det är henne jag fortfarande träffar med jämna mellanrum! Vi gick i samma klass från 0:an till 9:an innan vi valde olika gymnasium! Människor som henne finns det inte många av här i världen. Hon är snäll, ödmjuk, lojal, ärlig, otroligt hjälpsam, smart, bra lyssnare, rolig, stöttande och även en människa som jag känner att jag verkligen kan lita på! Vet faktiskt inte riktigt vad jag hade gjort utan henne under vissa perioder då vi växte upp, hon är guld värd! ♥
 
Jag & Mimmi på Patricias 18-årsfest på Gayklubben haha, vi hade båda klätt ut oss till Mimmi Pigg ;)
 
 
Minns ni den dagen för några år sedan då vi hade jordbävning? Såhär spenderade vi en del av den dagen haha, muppar på en idrottsdag!
 
 
När vi åkte fritt fall på Gröna Lund på vår klassresa i 9:an hahaha!
 
 
När vi båda gick i samma klass i 0:an 1999... sött! Jag hade dessutom brutit armen som ni kan se, hopptorn är farliga ;) och jag förstår fortfarande inte hur mamma kunde ta på mig de där kläderna... har aldrig gillat hästar haha.
 
Mimmi

Åh! Vilken tur att jag kikar in på din blogg lite då och då, annars hade jag kanske missat detta! Tack för de fina orden, jag blir ju alldeles rörd... Och bilderna... hahaha! Vilka minnen! Du är underbar, Ida! <3

Svar: Ja, det är ju tur det :D Det är bara sanning! Hahaha ja, bilderna är bäst!! Roliga tider det. Det är du också ska du veta, var kul att du kom till Kempe också! <3
idawivel.blogg.se





Kom ihåg mig?