Dag 11 - Typ av killar jag faller för

, Kl. 16:00 |
Han ska ha humor och kunna få mig att skratta, mycket viktigt! Han ska också kunna våga bjuda på sig själv utan att vara överdrivet dryg. Mycket charm och vara väldigt ödmjuk och trygg i sig själv för då blir jag automatiskt trygg med honom också. Dock ska han varken ha för mycket eller för lite självförtroende, lagom är bäst! En snygg klädstil och ett utseende som attraherar gör också sin del haha. Inte speciellt svartsjuk för det blir bara jobbigt i längden utan lite sådär lagom beskyddande bara :) Han ska vara för både att vara ute och festa loss men också kunna ha en mysig hemmakväll med film och mys. Att kunna vara likadan på sms osv som i verkligheten är också väldigt viktigt för mig, klarar inte av killar som är som två helt olika personer... det ska kunna flyta på hela tiden och inte bli tråkigt för då blir tiden då man inte träffas jobbig och tråkig! Men sen i slutändan är det ju ändå kemin som ska stämma!
 
Min fina pojkvän som uppfyller alla kriterier haha! ♥
 



Kom ihåg mig?