Dag 10 - Någonting jag ångrar

, Kl. 15:56 |
Egentligen ska man väl inte ångra saker då det sägs att det är misstagen som formar en som person... men såklart finns det saker jag ändå ångrar. Jag ångrar att jag sagt eller gjort sådant som jag inte borde sagt eller gjort men jag har ju lärt mig med tiden då jag blivit äldre att försöka ta det lugnt och tänka till lite extra innan. Dock gör jag fortfarande misstag, jag är ju bara människa, men de blir ju mindre med åren då man tar lärdom av dem. Sen finns det såklart också tillfällen då jag har gjort eller sagt något som jag borde ångra men som jag faktiskt inte gör! Jag tänker nu inte skriva ut något personligt som jag ångrar för vissa saker vill jag inte att hela världen ska ta del av och det man ångrar kan många gånger vara väldigt personligt (och sen kommer jag inte på något sådär litet som jag ångrar just nu hehe) så jag jag avslutar med några peppande citat istället! ;)
 
The past cannot be changed, the future is still in your power.
Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.
Ångra ingenting du har gjort, ta lärdom av det och gå vidare.
Bättre att göra det än att ångra att man aldrig gjorde det.
 




Kom ihåg mig?