Update + bilder från lördagen

, Kl. 20:54 |
Hej bloggen! Får dra en uppdatering om vad som hänt mig den senaste veckan då jag inte bloggat kanske? Började med att jag blev sjuk i måndags, fick ont i hela kroppen och kunde inte sluta skaka... sov mer eller mindre i tre dagar och var helt utslagen. Det försvann sedan på torsdagen då jag gav mig in till stan för att snacka med en doktor om mina antidepptabletter mot min pms på ungdomsmottagningen. Slutade med att min mobil blev stulen då jag antagligen glömde den i väntrummet. Men men, väntar på att en vit iPhone 5 ska komma hem till mig nu och får ha en annan mobil sålänge!
 
I fredags kom André hem till mig, inte träffats mer än någon timme på två veckor för att massa kommit ivägen så var jätteskönt!! Har spenderat en supermysig och bra helg tillsammans ♥ På lördagen begav vi och min familj oss iväg till Malmö tidigt på morgonen för att gå på Tutankhamun på Malmö mässan och efter det besökte vi Emporia. På kvällen stannade sedan familjen kvar för att sova hos faster medans jag & André åkte hem. Blev matlagning, badande i badkaret, film och sånt mysigt!
 



Kom ihåg mig?