Those who stand for nothing fall for anything

, Kl. 20:21 |
Åkte hem till Tiddan efter MiROi i tisdags och spenderade kvällen och natten där. Trevligt att träffa alla igen, var längesen!! Vi bakade bl.a. lussekatter och gud vad gott, kul med jul snart ♥ Var en stund i Hässleholm dagen efter sen med Tiddan & Robin innan jag tog tåget till Kristianstad för att möta upp André. Vi gick runt och letade efter en väska och mössa till honom men hittade inte direkt något och inte i outlet-butikerna utanför stan heller tyvärr. Blev dock lite julklappshandling för honom inne på Biltema haha och sen åkte vi hem till mig. Vi båda pluggade lite då vi hade uppgifter som skulle in nu idag och sen hann vi inte så jättemycket mer innan vi blev trötta och skulle sova.
 
Varit på MiROi idag också till klockan fyra och sen cyklat upp till macken för att skicka tillbaka lite klackar och sånt, precis ätit middag också... bättre sent än aldrig haha! Blir en dusch nu och sen lägga mig tidigt, känner mig ganska trött faktiskt. Längtar tills jag får min mobil också... har ingenting att fota med nu ju för systemkameran laggar och jag har ingen mobil!
 
Jag & Andre haha, köpta inne på Hamleys på Emporia ;)
 
justwhatithink

Läs och tyck till ni också!





Kom ihåg mig?