Måndag

, Kl. 19:41 |
Tjena tjena! Varit en lång dag på MiROi idag, en aning dryg dessutom men jag överlevde! Kom hem vid halv fem och sedan dess har jag försökt fixa med returen av de likadana fellevererade skor från Nelly jag har här hemma. Fick skjuts till macken för att hämta ut mitt tredje par som jag beställt och gissa vad? Jo, jag fick fel färg en tredje gång! Ger upp nu, jag kommer inte få mina helbeiga skor så får väl behålla ett par av dessa jag har fått hem :/ Riktigt dålig stil av Nelly och jag har ändå klagat efter varje gång! Men men, nu har jag äntligen fått ut alla returlappar osv, ur skrivaren som envisades med att krångla, och tejpat ihop alla påsar med massa silvertejp haha.
 
 
Blir att städa undan i köket nu, sen duscha och sen måla om mina naglar! Förvånad över att de har hållt sen torsdags och började flagna lite först igår :D Underbart!
 
Sandra

fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
idawivel.blogg.se





Kom ihåg mig?