Besviken...

, Kl. 20:36 |
Hej bloggen! Varit en lång dag idag. Fått mitt CV & Personliga brev kontrollerat och slitstarkt idag, skönt! Dessutom har jag sökt fyra jobb, ett utav dem väldigt intressant som jag hoppas får svar på. Efter coach-dagen mötte jag upp André vid tåget. Sen gick vi snabbt och hämtade ut linser åt honom och köpte en mask till Halloweenfesten han skulle till med sin klass ikväll. Sen blev det middag på Kebab Center, mums! Pussade sedan honom hejdå vid bussen och tog sedan själv bussen till Färlöv. Hämtade ut mina skor (bestämde mig för att skicka tillbaka de i svart/beige för att beställa om de i beige) och min kjol jag ska få i julklapp! Men tro fan att jag fick svart/beige igen!!!! Så besviken och arg jag blev... åååhhhhhh! Sen såg jag också att de i beige hade tagit slut i min storlek. Blev sur och skällde ut Nelly i deras kundtjänst :@ Vet dock inte om jag ska behålla ett av de båda identiska skorna jag fått, får se vad jag bestämmer mig för efter jag fått svar från dem. Aja, kjolen var fin och jätteskön dessutom så den behåller jag ♥
 
Varit lite svårt att bestämma vad jag skulle hitta på nu ikväll men slutade med att jag drar till Biljard en stund lite senare och möter upp Kempe, Emma och några av hennes vänner tydligen. Blir väl lagom och bra :)
 



Kom ihåg mig?