För allting känns så jävla underbart

, Kl. 19:04 |
Dagen började dåligt med försovning, två feta lastbilar som nästan blåste omkull mig på väg till bussen och skvätte ner mig med typ grus eller något. Sen startade bussen innan jag knappt hunnit gå på och sätta mig så jag nästan trillade. Fick ta tag med min stukade hand så den sen gjorde ännu mer ont :/ Inte min dag alltså!

Kom till skolan för att göra redovisning och lite annat, ännu fler ämnen är klara nu! Tummen upp för det. Drog sen hem och har chillat sen dess men nu är det hög tid att packa inför Siestaaaaaaa! See ya there! ;) Bloggandet kommer i alla fall ta en liten paus för jag ska försöka ha svinigt kul även om vädret kanske inte är i topp :D


Johanna

usch ingen bra dag! Ser vi bor i samma stad! :)


johanna:D

Veckansblogg! Skulle vara jätteroligt att få med så många bloggar som möjligt! klicka bara på länken och kommentera!

http://joas.webblogg.se/2012/june/veckansblogg.html#comment


Så jävla tråkigt att det bara var skit där i år. De brukar vara OK.





Kom ihåg mig?