Urläckra klackar!!

, Kl. 21:09 |
Hittade precis de klackarna jag ska ha på studenten fast i röda... dog lite så fina de var! De verkar dock ha gått åt eftersom de bara finns kvar i strl. 40 och 41 haha men det är förståeligt ;) Gud så snyggaaaaaa!!

Skorna hittar ni HÄR

Katja

Riktigt fina skor! Älskar färgen.

Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)


beatrice

Åh, har dom i svarta! Assköna :D


rima

riktigt snygga speciellt ifall du ska ha en vit klänning :)


NinaCrown

Lite sent att tipsa om detta om du ska hinna få dom till studenten, men liknande skor är ganska lätt att få tag i genom asiatiska företag ^^ Har sett det på flera ställen, men frakten där ifrån tar ju ganska lång tid.


Jenny

Ja, jäklar vad snygga de var! Jag har sökt ett par snygga röda klackar men inte hittat några än som jag fastnat för. Synd att dessa bara finns i stor stl. kvar. :-)

Hoppas du haft en fin onsdag?! Kram, Jenny


Jenny

Svarta klackar fungerar ju alltid! :-) även om det är kul med något annat ibland.

Min dag har varit bra förutom att jag varit hemma från jobbet för att jag har sådan hosta. Hoppas du får en lugnare dag i mån då :-)

Kram


NinaCrown

SV; Då läste jag nog fel ^^ Men att beställa från asien tar ändå tid då frakten i regel blir lång och sakerna ska genom svensk tull :P Från företag som redan är i Sverige är det ju en helt annan sak.


Katja

sv: Nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till mig :)


G

Åh vad snygga! Älskar skor!





Kom ihåg mig?