Lite update

, Kl. 23:31 |
Gårdagen var mycket lyckad må jag säga! Förfestade här hemma med trevligt folk innan vi gav oss iväg till stan för att gå in på Bånken och dansa loss. Var öm i fötterna då vi skulle därifrån så det säger ju ganska mycket ;) Tack alla!

Denna dagen har dock mest gått åt till att sova, sega, äta och sega lite till! Är fortfarande helt seg och jag och Tiddan bestämde vi skulle sett film för typ en timme sedan men såklart blev det lite strul och saker kom emellan men nu så! Popcornen är poppade och filmen nerladdad, ha det bra så kommer bilder imorgon ♥

Såhär såg jag ut under kvällen/natten! Får ju bjuda på mina glada miner också!

Sophie - miss Trucker ☆

Verkligen en snygg klänning! :)


Chrissie

Superfin klänning :) Du passar väldigt bra i den :)





Kom ihåg mig?